понеделник, 6 юни 2011 г.

Картички за 9 юни!









Здравейте,
Наближава 9юни- международен ден на приятелството и аз реших да благодаря на моите приятели с малка картичка.Вярно не са много, но са истински приятели и винаги мога да разчитам на тях!Надявам се да ги зарадвам.Никой от тях няма да прочете тук затова си позволих да ги публикувам преди са ги получили още :-)
Картичките са много изчистени и семпли,затова ще се включа в предизвикателството на Картичкофуриите зададено от Иренка тази седмица.
Картичкофурийско предизвикателство № 69 " Изчистена и семпла картичка"

Желая ви една слънчева и весела седмица!
До скоро :)

5 коментара:

  1. Наистина са много изчистени, нежни и са един прекрасен жест към верните приятели!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни изчистени и семпли картички си направила :)
    Благодаря ти че взе участие в предизвикателството зададено от мен при Картичкофуриите!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни са!Много ми допаднаха!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря,
    Иренка за мен беше удоволствие :)
    Криси много се радвам че са ти харесали...
    Ще пиша като ги получат, каква е била реакцията...

    ОтговорИзтриване
  5. Не знаех, че 9 юни е ден на приятелството. Страхотен жест за верните приятели. И трите картички са чудесни, но розовата ми е фаворит.

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!