четвъртък, 9 юни 2011 г.

Първа картичка с....



Здравейте на всички в този ужасно дъждовен ден!
Преди да започна искам да кажа колко много мразя дъжда, всичките тези локви и чадъри и ужааас.Не мога да ставам сутрин и винаги ми се струва че е много късно.Но има и много хора/може би повечето който са около мен/които обожават да вали и да спят....

Добре че са картичките да ме разсейват :) Днес ще ви покажа първата си картичка с картинка, оцветена от мен.Досега само се наслаждавах на картичките с картинка но никога не съм опитвала.И защо не съм се питам??? Чудесно е!!!!!!!!! Толкова много се влюбих и така се зарибих, много ми хареса.От сега нататък ще имам повече картички с картинки.Тази е първата на която се учих, след това направих още една с момиченце и още една и още една....Използвах акрилни моливи и акрил в тубичка.Много се надявам и на вас да ви хареса, а аз отивам да си търся още интересни картинка.Между другото забравих от къде я свалих, защото много се рових докато си харесам.Ако я намеря ще пиша :)

1 коментар:

  1. Много сладка картичка се е получила, а прекрасните пиленца допълнително допринасят за това!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!