петък, 10 юни 2011 г.

По-да-ръцииии



Здравейте,
днес ще ви се похваля с подаръците ми от тези дни.
















Първата е от Arty-mark.Това е първата награда която получавам и бях адски щастлива.Участвах в игра 19 и днес си получих тази сладка наградка.Благодаря на Доника, незнам как е уцелила любимите ми цветовеее.Нямам търпение да си ги използвам.
Розовия подарък получих вчера за деня на приятелството, от мама.Тук е мястото да кажа че всички бяха адски изненадани от картичките който им подарих.Много си ги харесаха.Мама ми подари този чудесен подарък, а приятелката ми каза"Това е най-хубавия подарък, който съм получавала" което направи деня ми още по-хубав.
И последното нещо е тази красива Камелия, която получих от Нети.На живо е великолепна.Огромно благодаря и на нея.
Накрая съм аз, поздравявам ви и пожелавам слънчев и весел уикенд :)
До скоро

3 коментара:

  1. Честитооооо, какво по-хубаво от щастливи приятели, весел празник и подаръцииии. Усмихнати почивни дни и на теб.

    ОтговорИзтриване
  2. Честити подаръци! Много са хубави всичките!

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря :)))
    Пожелавам и на вас мноого подаръци :)

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!