вторник, 14 юни 2011 г.

Състарено...





Привет!
За първи път правя състарена картичка и учудващо я харесах/много рядко харесвам моя картичка/.Хартията от вътрешната страна я направих аз /с кафе/ изгорих края на основата, оскубах щастливия край на една стара книга на майка ми за акордеон елемента и намерих въженце.Харесва ми гърба на картичката как се получи.Не знам при вас как се вижда, но на живо изглежда доста старинна...
Отново страхотно предизвикателство на Двете елши, включвам се с огромно удоволствие :))
Това от мен засега :) Надявам се да ви хареса

4 коментара:

  1. Много хубава картичка! Харесва ми колажния ефект, който си постигнала с елементите.

    ОтговорИзтриване
  2. Красива ретро картичка си направила! А състарения ефект при хартията е много сполучлив! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито, Ками, много ти е хубава картичката :)

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря много, за мен беше истинска изненада :) даже бях забравила че съм участвала!Супер !

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!