понеделник, 25 юли 2011 г.

B'day card!

Здравейтеее,
пак съм тук, след този труден уикенд за мен пак съм на линия :) Няма да разказвам защото е много дълго и искам по бързо да го забравя.Вече всичко е ок :)
Както ви бях споменала моята приятелка имаше рожден ден в събота и добре че й бях направила картичката по-рано, защото щеше да си остане без момичето...Беше ми споменала преди време че иска картичка с пеперуда и се получи това...Хартиите са ми подарък от Двете елши, от конкурса Състарено :) За първи път правя така отваряща се картичка и не очаквах да е толкова лесно.Харесва ми как се получи, а рожденичката беше адски щастлива.Прецених че няма смисъл да пиша от кой е, то се знае.Винаги като си я погледне ще се сеща за мен :)))
И разбира се- на живо е мноого по красива :)
Отивам да свалям снимки от кръщенето на малката госпожица и ще се похваля после че съм горда кръстница вече :)))







3 коментара:

  1. Много нежна и сладурска картичка се е получила! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  2. Мнооого свежа се е получила. Чудесна е!

    ОтговорИзтриване
  3. Тази картичка е истинско съкровище! Хартиите и цветовете са много нежни, а мечето е истински сладур!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!