неделя, 10 юли 2011 г.

Тук съм :)




Привет сладуранки,
вече се прибрах след 10 дни почивка.Бях на морето разбира се и мога да се похваля че беше чудесно.Много сме доволни от всичко и въобще не ни се прибираше.
Нямах време да коментирам страхотните неща който сте направили, нооо видях всички проекти.Надявам се да не съм изпуснала нещо :)
И сега да се похваля с новите неща който ме чакат и нямам търпение да се захвана.Първо моята приятелка ще отваря салон за красота и иска покани, визитки и др.Още-имам декорация на сватбено тържество края на месеца, лилава сватба.Другата ми приятелка има рожден ден, ще трябва да я изненадам нещо.И най-важното оставих за накрая- ще кръщаваме малката ни сладуранка.Най-накрая, тя вече е на 3годинки и е най-палавото детенце на света :D Аз май не обясних както трябва, аз ще съм кръстницата/още нямаме деца/.Много си я обичаме и нямам търпение, замислила съм й лилава ангелска декорация.Навсякъде ще има ангелчета, като нея.Разбира се че ще докладвам после....
Сега малко снимки от почивката, защото имам още багаж да оправям.Гуш на всички и лека седмица.Ще пиша скоро :)

2 коментара:

  1. ихаааа страхотни снимки браво .... още не си се завърнала и виж колко много неща трябва да направиш ще очаквам да ги видя с нетърпение !!!

    ОтговорИзтриване
  2. Мерси Кате :)
    да найстина много неща, надявам се да се справя :)))

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!