неделя, 17 юли 2011 г.

Моята картичка

Привет на всички :)
Бях много вдъхновена за играта на Хобисимо Горещо лято, нямах търпение да направя нещо и снощи късно ми остана време.Наистина играта е много интересна и се включвам с голямо удоволствие :)
Тази картичка мисля че ме описва най-добре, от всичките ми картички тази е точно в мой стил- семпла и изчистена, нежна и красива, различна и интересна.Обичам панделки-много! Цветовете също са ми любими, въпреки че не ги използвам често в картички.Вече ми е любимата....
Надявам се и на вас да ви хареса.
Хубава седмица
До скоро :)



7 коментара:

  1. Страхотна !!!
    Много елегантна , нежна и слънчева !Много ми харесва!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е, харесва ми отварянето!

    ОтговорИзтриване
  3. Нежна, ефирна, ангелска - страхотна е! Поздравления и успех!

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря ви много, радвам се че ви харесва :))

    ОтговорИзтриване
  5. Наистина е много красива и ангелска!

    ОтговорИзтриване
  6. Картичката е прекрасна, много нежна и много красива!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!