петък, 29 юли 2011 г.

Къде стее?

Хей мацки къде сте? Отварям сутрин блога-няма нови публикации, отварям следобед-няма нови публикации.Много отпускарски сезон.Само Поли/Вълшебствай/ и Тони/Miss Emerald/ се мяркат от време-навреме :)) Поздрави и на двете!
Хайде аз да раздвижа блога днес, не съм правила картички но правих две торти от памперси за близначета-момче и момиче/мисля че си личи/.Станаха много сладки, нямам търпение да ми кажат реакцията на майката :)))
Утре пак ще съм тук
До скоро !




4 коментара:

  1. Страхооооооооооотни!!!
    Скоро и аз имам повод да измайсторя една и нямам търпение!

    ОтговорИзтриване
  2. Жалко че моите дечурлига са големи за такива торти, страхотни са! Пък аз съм си направо за похвала - днес летя за Франция и стягам багажи, ама пак намерих време да се отбия из блоговете. Чакайте ме на 9.08.

    ОтговорИзтриване
  3. Благодаря, Ками! Страхотни тортички си спретнала! Такова чудо не съм правила, по едно време мислех да пробвам като се роди моята кръщелница, но нещо се отказах тогава. Сега съжалявам!
    P.S. Леле, Поли, благородно ти завиждам! Ще чакаме снимков материал като се върнеш!

    ОтговорИзтриване
  4. Тортите наистина правят страхотно впечатление, всички много си ги харесват и не искат да ги развалят.А да видите само букетите от дрешки които правя...
    Красиана ако мога да помагам с нещо съм насреща :) Имам доста снимки на торти, мога да ти изпратя!
    Поооли страхотно!Пожелавам ти весело и незабравимо пътуване.Чакаме те с много снимки и нови идеи :)))

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!