сряда, 28 септември 2011 г.

Нещо сладко

Здравейте милички,
когато видях предизвикателството на Двете елши тази седмица бях много щастлива- любимата ми тема :))) Обичам шоколад, сладки, торти, всичко със захар.Ако мога ще ям само и единствено сладки неща за закуска, обяд и вечеря..
Другата седмица ще имам рожден ден, но ще пътуваме със милото и няма да сме тук в самия ден, исках да изненадам близките ми и приятелките ми, затова реших да направя кутийка с кексче за всеки, да се почерпи и да си мислят за мен през деня :))) Показвам ви само една, другите са почти готови...
Благодаря за сладкото предизвикателство, надявам се да ви хареса моята кутийка :)
До скоро!



6 коментара:

  1. Искам да видя човека, който няма да хареса подобно сладко изкушение и макар аз да предпочитам солените и меснати храни, подобно невероятно-бонбонено-розово-кекчесто сладурче би ме изкушило. А рождения ден не сме го забравили. Хубава разходка ви желая.

    ОтговорИзтриване
  2. Поли, така ме зарадва тази сутрин с тези мили думи, зареди ме с весело настроение за цял ден :)) Пращам ти целувки и благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Много сладка кутийка! Че то даже има място май и за истинско кексче вътре? :)
    Весело изкарване на рождения ден, Ками! :)

    Радвам се, че се включи в Елшовото предизвикателство:)

    ОтговорИзтриване
  4. Да има кексче- шоколадово, нали да се почерпят :) Благодаря ти Гери!

    ОтговорИзтриване
  5. Великолепие! Чудесна е и кутийката, и картичката, и самата идея да почерпиш по този начин! Много ми хареса всичко!

    ОтговорИзтриване
  6. Страхотна кутийка, страхотна аранжировка за снимката и страхотна идея за почерпка на близките ти - сигурна съм, че освен вкусно за тях ще е и наслада за окото!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!