сряда, 12 октомври 2011 г.

Ела с мен в...

Здравейте :))
както повечето от Вас знаят аз съм от гр.Правец и тук всички са полудели по Четиризвездният хотел Риу Правец Ризорт на брега на езерото и голфа! Всеки ден слушаме по радиото, телевизията и вестници кой и какво е станало!

Затова мили мой виртуални приятелчета елате с мен в Правец да играем голф!Исках картичката ми да е колкото се може по слънчева и в топли цветове,за да запазя слънчевите лъчи за дъждовните месеци!На живо цветовете са много по наситени.Много ми се искаше Мини да е с 3Д гланц :( това ще е следващото нещо което ще си купя...Надявам се да ви хареса.
Поздрави и целувки на всички :)

Вдъхновена от играта на Дони "Ела с мен в... Правец да играем голф!"




8 коментара:

  1. Точно попадение! Благодаря ти за удоволствието, което ми доставяш! Обръщам внимание на голфа, единствено заради зелените поля, които ме зареждат с енергия! Заведе ме там и ме накара да се чувствам добре! А картичката, наистина е много весела и приятна за окото!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна покана за едно много красиво място!Поздравявам те!

    ОтговорИзтриване
  3. Картичкатата ти е много симпатична и весела, със свежи лятни цветове ! А за това местенце-била съм там и знам колко е красиво!Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Ками, много слънчева, много весела и приканваща картичка, ако не за голф, то поне човек да се наслади на зеленината и на по кафе с приятели!

    ОтговорИзтриване
  5. Ками, благодаря за поканата - идвам.. :)
    Картичката е свежа и закачлива, също като идеята за голф..Правец е един красив и чист град и аз с удоволствие ще го посетя, дори и без да стгнем до игрището за голф, но...тази зеленина и този простор наистина не са за изпускане..Поздравявам те за чудесната идея!

    ОтговорИзтриване
  6. :-)) Още една неустоима покана!Много сладко предложение с още по- кокетна Мини. И аз мисля ,че ако не се научим на голф , то поне ще е супер релакс сред тази красота. Ками чудесна е картичката-покана и ти благодаря от сърце, че се включи в играта!

    ОтговорИзтриване
  7. Радвам се че ви хареса, ако някога минавате от тук задължително да ми се обадите.За мен ще е чест да се разходим :))))

    ОтговорИзтриване
  8. Страхотна покана, за едно приказно мястоо. Картичката ти е мнгоо свежа, дори и на снимка, цветовете са толкова топли, а мини - така закачлива. Никога не ъсм ходила в Правец, но виждам, че трябва да поправя тази грешка, така, че при първа възможност ще се отбия :)

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!