събота, 5 ноември 2011 г.

КОЛЕДА....старт

Здравейте момичета,
Вие много напредвате с Коледните картички вече и аз мисля да започвам, защото не мога да ви стигна.Така че откривам Коледния сезон сега :))))

Вдъхновена от вашите коледни проекти и от Двете елши ще ви покажа първата коледна кутийка за тази година.Направих я доста бързо(учудващо), но с голямо желание.Направих я специално за предизвикателството картички- комплект.Две картички с птички в кутия с малък подарък за елхата :)Исках да е много изчистена, можеше да сложа и още "боклучки" но се отказах.Извинявам се за много снимки и се надявам да се разбере идеята от тях.

Туко що видях че панделките на картичките са криви, това е защото не съм ги залепила(бързах да ги снимам).
Поздрави на всички и Ви желая една страхотна неделя!








7 коментара:

  1. Ками, много добър коледен старт поставяш! И идеята, и украсата, въобще всичко много, много ми хареса! Браво!

    ОтговорИзтриване
  2. Много коледно настроение има в кутийката и картичките ти. Страхотни са, изчистени и зимни, браво!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотни замисъл и изпълнение! Навяват ми мисли за коледни играчки, които се предават от поколение на поколение, като специален спомен. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много симпатични птички! И на мен ми стана коледно от твоите майстории!

    ОтговорИзтриване
  5. Страхотен комплект - идеен и носещ много празнично настроение. Кутията и коледните играчки придават цялостна завършеност на замисъла ти. Моите адмирации!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!