вторник, 3 януари 2012 г.

Нова година, нов късмет!

Здравейте сладуранки,
Честита нова 2012г. още веднъж.Ако съм изпуснала някой случайно :) Повечето хора правят равносметка на изминалата година, а аз този път направих планове за предстоящата година!Намислила съм толкова нови неща.В хороскопа ми пише за тази година- кариера!!!Супер.Имам няколко идеи и съм толкова мотивирана.Надявам се всичко да мине по план и да се похваля скоро!

Тази Коледа вместо картички реших че моите близки и приятели ще получат тефтери.Да се сещат всеки път като го отворят за мен и да им е полезен.Направих ги различни всичките, с малко закъснение за Коледа, но преди Новата година :)
Извинявам се за лошите снимки!!!

С последния тефтер с ангелчето искам да се включа в
Подаръци ще има...
Последната за годината
Желая ви всичко най-хубаво мили приятелчета!
Гуш








5 коментара:

  1. Много хубави тефтерчета!И този с коледната звезда също е много интересен!:)

    ОтговорИзтриване
  2. Много хубави и емоционално заредени подаръци си направила! Супер са всичките! Искрено ти пожелавам успах във всяко едно твое замислено начинание!

    ОтговорИзтриване
  3. Честита Нова Година, Ками! Пожелавам ти тази година да изпълниш всички начертани планове, да се развиваш в насоката,която ти харесва и да бъдеш истински щастлива от това! А аз ще очаквам когато това плановете са реализирани, да се похвалиш :)
    Тефтерите, които си направила, са наистина красиви и всеки носи своето послание, сугурна съм, че си успяла да зарадваш близки и приятели!

    ОтговорИзтриване
  4. Какви красоти си сътворила , Ками! Чудесно декорирани тефтерчета! Много са красиви!
    Нека новата година да е изпълнена за теб с много приятни изненади и щастие!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудни тефтери - красиви и практични! Сигурна съм, че получателите ще си ги ползват с кеф :)

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!