понеделник, 30 януари 2012 г.

...

Привет сладуранки,
през уйкенда ня бях влизала в блога и сутринта като проверих какво става останах очарована, толкова красиви неща сте направили...Действате с пълна пара, супер! Искам само набързо да спомена (въпреки че в блога коментирах) няколко проекта който ми направиха впечатление и се надявам да не сте пропуснали :)
Валентинката на Маги, Сладурските розови неща на Дани, Сладурите на Светлето, Винтидж картичката на bejko, Великолепния комплект на Поли и още много, много :)

А аз продължавам да се подготвям за Св. Валентин, тези са за магазина на мама.Ще има и още...
Благодаря ви отново че се отбивате при мен.Прегръдки






5 коментара:

  1. Еха, сигурна съм, че ще пожънат голям успех! Страхотни са- пълни с вълнение и настроение!

    ОтговорИзтриване
  2. И пълни с очарователна и красива любов, само ще добавя!

    ОтговорИзтриване
  3. Семпли , но много красиви, очарователни са!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни валентинки - много стилни и елегантни :)

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!