вторник, 31 януари 2012 г.

Уютна зима

Здравейте сладуранки,
леле много студено тези дни, сутринта като отворих магазина беше -1 градус...ужас
Добре че януари е 31 дни и имах достатъчно време да се включа в Уютната зима при Двете елши. Направих скрапбук страничка с любимите ми снимки от тази зима.Основата направих с програмата My Memories Suite,която спечелих от Ани , сложих и любимите игли който Кали показа. Надявам се да ви хареса :)))

П.С. снимките не са много добри, защото сутринта имаше мъгла...

Поздрави от мен!










7 коментара:

  1. Прекрасна страничка се е получила! Великолепна е!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са си добре снимките според мен. И са доста весели. Много е готина страничката ти. Благодаря ти, че се включи в предизвикателството на Двете Елши :)))

    ОтговорИзтриване
  3. Снимките ти наистина са страхотни и ме накараха да се усмихна широко и аз! Страничката, която си направила с тях е станала страхотна! Просто перфектна!

    ОтговорИзтриване
  4. С такива усмихнати снимки, резултата е потресаващо добър! Много добре си се справила, а умелото съчетание на цветя и снежинки ме впечатли. Иглите са също прекрасни, абе, просто супер!

    ОтговорИзтриване
  5. С такова настроение,зимата наистина е по-топла.Много хубава страничка и тези игли така да ги харесвам.

    ОтговорИзтриване
  6. Ками,...аз намирам , че снимките са невероятни! Много позитивни и сполучливи! Чудесна страничка!Много нежност, красота и....топлина!
    Желая ти прекрасен Уикенд и те прегръщам сърдечно!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви момичета за милите думи!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!