неделя, 5 февруари 2012 г.

Специално за Тони

Здравейте,
днес ще ви покажа нещо вдъхновено от Тони и нейното предизвикателство Шаби шик...Грабна ме веднага и още щом прочетох статията се захванах с изпълнението. Тази сладка къщичка напълних с ароматни листенца и мирише страхотно!! Сега е в коридора и освен че всички й се радват, я миришат всеки път когато минат покрай нея! Надявам се и на вас да хареса :)

Тони, огромно благодаря че ме запозна с този стил! Много много ми хареса и се забавлявах. Мисля че вече съм shabby-chic-holic :)))) Пожелавам ти още веднъж всичко най-хубаво и очаквам следващото предизвикателство да е също толкова интересно!

Само за протокола да кажа, че според мен кафяво, черно или червено не са най-подходящите цветове за този стил!

Поздрави и прегръдки!!




5 коментара:

  1. Ками, Ками, къщичката изглежда великолепно! И ми раздразни любопитството и сега ми се иска и аз да мога да усетя аромата й! Приятно ми е и че този стил дотолкова ти е допаднал, че доколкото разбирам, може да очакваме още нещо от теб, изпълнено с характерните му особености! Благодаря ти, че се включи в празненството и в моето Предизвикателство №1!
    Което се оказа, че е повече от предизвикателно за повечето от вас и аз съм изключително щастлива, че доста от вас се постараха да се включат в него. И очаквам още доста от вас да го направят, защото съм сигурна, че могат да се справят. А протокола бих го следвала доста по-стриктно, ако ви бях задала това предизвикателство, да речем при Картичкофуриите, така както мислех, но сега, виждайки как някои от вас едва ли не са в ужас, че не могат да направят нищо, ще съм доста по-благосклонна към включването на творби. В крайна сметка го направих, за да бъде по-интересно, по-разнообразно, а не да ви затрудня дотолкова, че да не може да се включите.
    Стига толкова с този протокол. Сега ти ми кажи този толкова красив манекен, с тази толкова Шаби шик рокля от къде е? Просто е уникален и много подходящ фон за тематичната картичка, която си направила! И искам и аз такъъъъв!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Определено ще пробвам още неща в този стил, засега имах само тези материали.. Напълно съм съгласна с протокола :) И този манекен всъщност е стойка за бижута, но съм изрязала отгоре кукичките без да искам. Мама ми я подари мин. година и аз много си я харесвам. От една варненска фирма е, пиши ми на пощата да ти кажа, ако искаш :)))

      Изтриване
  2. Страхотно! Усещам аромата на листенцата! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Много бонбонено-нежно-розово къщЕ от което направо си ухае на романтика и ...шик..Чудесна творба, Ками!Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотна ароматна къщичка! Много нежна!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!