вторник, 7 февруари 2012 г.

Цвета на любовта

Здравейтеее,
Една картичка която съм си харесала преди две години и съм отбелязала "за свободно време". Ето че дойде и нейн ред :) Много си я харесвам, надявам се и на вас да хареса. С удоволствие ще се включа при Дони, Цвета на любовта. Аз съм си романтичка и според мен какъв да е цвета на любовта освен червен ?!? Червеното е много страстно, а свещичките ми...романтични!
Дони твоето вдъхновение е разкош!!!

Прегръщам ви силно в тези студени и заснежени дни!
До скоро!



9 коментара:

  1. Прекрасна е! Много нежна и романтична!

    ОтговорИзтриване
  2. Много я харесвам и аз и си една такава позитивна ,че чак ми стана приятно да стоя тук и да я гледам . Да изгорите всички свещи с любимия и направо съм трогната че си се постарала специално за моята игра.Благодаря ти Ками!:-)

    ОтговорИзтриване
  3. Еха,много ми хареса.Това е представата ми за валентинка и тези сладурски свещи със сърчица са много идейно допълнение(вмъкват още повече романтика).Прекрасна картичка.

    ОтговорИзтриване
  4. Ками, разкошна е! Изгаряща в добрия смисъл на думата! С много романтика е заредена и с много красота!

    ОтговорИзтриване
  5. Еха, ето за това си заслужава да влизам всеки ден в блоговете, иначе изпускам такива красоти! Браво Ками!!

    ОтговорИзтриване
  6. Благодаря ви много, сега подготвям втора серия на този модел, защото се оказа че всички я харесаха!
    Дони за мен беше удоволствие :)
    А ти Поли къде се губиш?!?

    ОтговорИзтриване
  7. Очень красивая работа!!!
    Заходите в гости!

    ОтговорИзтриване
  8. Ехааа, Ками, разкошна е!
    Толкова страстна е твоята любов- червена и изгаряща..
    Харесва ми идеята ти за картичка със свещи - и практчно и романтично и..много Валентинско..
    Поздравления!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!