петък, 9 март 2012 г.

За празника на жената

Здравейте сладуранки,
ето ме вече на линия, след лудницата около празника на жената. Аз честно да ви кажа още не го празнувам, нооооо подаръци приемам :)))) Надявам се мили мой приятелчета да сте прекарали добре и весело. Искам да ви се похваля какво получих днес от Хриси супер свежи цветя от хартия и още по свежарска картичка, с мило пожелание.Аз съм нейното късметче при Картичкофурий тази година.Благодаря ти още веднъж Хриси, много ми харесва и вече си го сложих в магазина!





Ето тази великолепна брошка също дойде днес, тя ми е подарък от Вили от нейното предизвикателство! Благодаря още веднъж Вили :)


А ето го подаръка на моЙта мама :)Тема беше "Жена със златно сърце".Бяхме приготвили специални сладки, ваучер и мини албум. Сладките приготви Леля Ог, адски са вкусни, много й благодаря :) Другото е ваучер за лична среща с Мадлен Алгафари (любимката й) и един албум направих със снимка и пожелание на всеки един от членовете на семейството...Няма да ви казвам каква беше реакцията за подаръците, предполагам се досещате :)



Правих и няколко картички за празника и два тефтера поръчка, но тях ще покажа утре! Утре съм на благотворителен базар и затова бързам сега, ще пиша как е минал :)
Хубава вечер от мен!

2 коментара:

  1. Еха,ама какви само подаръци!Много ми харесаха изненадите за Мама.Веднага си представих реакцията.Поздравявам те за супер идеята!

    ОтговорИзтриване
  2. Лелееее страхотно ! И подаръците , които си получила и това което си приготвила за мама. И аз имам подобно нещо от Вили скоро ще го снимами.А това със сладките и талона за Маделн, напаво върха! Супер си!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!