сряда, 14 март 2012 г.

Тефтери

Здравейте :)
отбивам се днес да ви покажа два тефетера, които правих покрай празника на жената.Надявам се да ви харесат!
Момичета искам да ви помоля за една услуга- ако си поръчам още едни РОЗОВИ хартии да ме гръмнете!!!!! Не разбирам защо винаги си харесвам в тази гама..Нямам нито една синя хартийка хихих..
И бях обещала да разкажа за благотворителната инициатива, която се проведе на 10-ти март- мина чудесно, даже повече от чудесно :) Имаше около 300 човека..Аз правих картички с децата.
Ето ТУК може да видите клипче от събитието, има ме и мен (там се мотам с черно сако)

Хубава вечер и се надявам утре да е по топличко навън :)


5 коментара:

  1. Много са ти хубави тефтерчетата.А и събитието видях, много хора са го посетили.Браво ,браво и следващият път ое повече!

    ОтговорИзтриване
  2. Много са ти хубави тефтерите. Щом залиташ по розово, значи ще се радаме на розови творения :-)

    ОтговорИзтриване
  3. Ей като каза черно сако, знаеш ли колко дами са с черни връхни дрехи, и отзад за секунди се появяват, толкова съсредоточено гледах! Мисля си, че си дамата с черно сако, дънки и бяла блуза и зелена лентичка на врата:) Така ли е? Ще ме извиниш ако бъркам:). Розовата гама ми харесва, но слабост ми е синия цвят:), картичките са страхотни, но пък за тях точно това е цвета, просто не ги виждам в други дрешки:)

    ОтговорИзтриване
  4. Канди как позна!! От първия път :)
    Радвам се че са ви харесали "женските" ми тефтери, а следващия път ще се постарая да има и нещо синичко :)
    Поздрави на всички!

    ОтговорИзтриване
  5. Розови или не, картичките са много нежни и красиви!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!