вторник, 20 март 2012 г.

Честит празник Облаче :)

Здрастииии,
днешната ми картичка е специално за Violet за нейната блого-годинка. Вили още веднъж всичко най-хубаво ти желая и продължавам да те следя с оргомен интерес :)
Сега за картичката да кажа, че с много положителна енергия я направих.Счупи ни се цветния принтер и можех да разпечатам само черно-белия вариант, но и той много ми хареса.Тъкмо имах нужда от малко различни цветове от розовото :) другите ще си ги ползвам при първа възможност. Сърцето на мечо е с натрошено кадифе.
Хубава вечер и до утре :)



3 коментара:

  1. Ками, чудесна картичка!!! Комбинацията от червено и черно е класически класическа за мен ;) Благодаря , че сподели емоцията ми около първатат годинка на блога ми

    ОтговорИзтриване
  2. Ками, нищо не е случайно! Имало е защо да стане така! Виж само колко прекрасна цветова комбинация и колко красива и изпълнена с много стил и обич, картичка си направила! Много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  3. Точно щях да отбележа, че няма розово:) Прекрасна е картичката! Някак много стилно изглежда! Поздрави!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!