вторник, 22 януари 2013 г.

С обич за теб

Здравейте сладуранки :)
Малко се позагубих, но покрай бременността и раждането и бебчо нямах никакво време. Но вече влизаме в график и се залавям с любимото хоби с пълна пара :)))
Следя ви почти всеки ден, въпреки че не коментирам всичко (за което ме извинете) и ставате все по добри и по добри!
Искам да ви покажа картичката, която изпратих при Nuschinka за рождения й ден, тя си я получи вече и мога да я покажа. Нуше ще ме извиниш за нескопосано оцветената картинка, но в момента нямам представа къде са ми нито моливите, нито боите :)
В момента изработвам един проект вдъхновен от Вили, който нямам търпение да споделя с вас, само да довърша.Така че ще се видим скоро.

Прегръдки и целувки от мен :)






3 коментара:

  1. Ками, силен старт след дългатра пауза! Картичката е страхотна! Нямам търпение да видя това, което си захванала :)))

    ОтговорИзтриване
  2. Много красива картичка! Прекрасно е, че вече намираш време за хобито си! (и това ти го казва човек с много личен опит зад гърба си)
    А според мен картинката е много интересно оцветена, сигурна съм, че много си зарадвала рожденничката!

    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  3. ЕЕЕЕЕ, Ками.. на мен картинката мнооого ми харесва :)и немога да кажа изобщо, че е нескопосано, а по-скоро интересно оцветена :) Наистина много ме зарадва! Тези нюанси на розовото са ми любими!
    Благодаря ти, мила!

    Гуш :*

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!