сряда, 13 февруари 2013 г.

Моят първи месец

Здравейте сладурки,
искам да споделя с вас един специален за мен албум. Албум на моето малко съкровище, което се появи на 6-ти декември 2012г. Тогава видях статията на ВИЛИ с прекрасния й албум и страхотната идея да снимаме всеки един ден от м. Декември. Много ми хареса идеята и вдъхновена от нея снимах Малчо всеки ден до 6-ти януари... Снимките ми не са коледни и са само на Ники, но се надявам за Коледа 2013г. да я реализирам :))) Огромно благодаря на Вили че сподели с нас тази идея (прегръдки).

Искаше ми се албума да изчистен и семпъл (типично за мен) и мноооооооого бебешки. Използвах син цвят, въпреки че не ми е любим. Имах малък проблем със халките, затова сложих временно синджирче. Стана сладък според мен и е страхотен спомен. Запечатали сме първата усмивка, първата разходка, първите подаръци, първата Коледа и дори първия ден в който скъса на мама нервите :) (сега ми е една от любимите снимки и всеки път я поглеждам с огромна усмивка). Е май е това засега!
Прегръщам ви и ви желая хубава седмица!









My son's album- first month. Hope you like it!
Fortnightly Challenge 55 - Anything Goes

6 коментара:

  1. Много мил и прекрасен спомен за първите дни на твоето бебче! Да ти е живо и здраво! Гуш и на двамата!

    ОтговорИзтриване
  2. А аз се чудих къде се изгуби...да сте живи и здрави всички и много щастливи мигове с малчо!Албумчето е суперско.Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Ох, че сладък албум с много сладки снимки!

    ОтговорИзтриване
  4. Ками, албума е разкошен , също като малкото ти съкровище! Тези спомени са незабравими!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Gorgeous album, so sweet - perfect for a baby boy :)

    Thank you for joining our fortnightly challenge at Forever Friends Challenge Blog, good luck in the draws and hope to see you again soon :)

    Tanya xx

    ОтговорИзтриване
  6. Wow this is stunning, I love Tatty Teddy and its fabulous to see him on a mini album
    Thanks for joining in with our Anything goes challenge over at Forever Friends
    Good Luck
    Julie x
    My blog
    Pennys Challenges DT member
    Digi Darla DT member
    Forever Friends DT member
    Brown Sugar Challlenges DT member
    Fashionista DT member
    Lady Annes stamp challenge DT member

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!