понеделник, 25 февруари 2013 г.

MY JOURNAL

Привет дами,
Може би повечето от вас познават Краси *Щурчо* и сте съгласни с мен, че тя е страхотен човек и творец. Тази седмица тя гостува при Фуриите и темата й е Тефтер И защото я уважавам много се включвам с удоволствие :)
Имам машинка за дупки, но предпочетох да споделя този любим модел за тефтер с вас- много е удобен и лесен за изработка. Вътре ще пиша всички адреси на предизвикателства, на магазини, на крафтъри за да ми е по удобно да ги намирам, когато търся нещо. Избрах любимото ми розово, разбира се!

Желая ви хубава седмица и до скоро!




8 коментара:

  1. Красиво и стилно тефтерче, Ками!

    ОтговорИзтриване
  2. И аз ги харесвам тези тефтерчета!Удобни и някак достъпни ми се струват:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ками, страхотно е! Стилно и красиво! Много ми харесва cameo-то с женския силует отпред... :) Цветовете са толкова женствени!
    Страхотна идея за подреждане на адресите на крафтърките, с които поддържаме контакт, даже мисля и аз да си спретна нещо подобно. :) Изглежда голямо удобство! :))) Благодаря ти, че сподели тази чудесна хрумка! <3

    ОтговорИзтриване
  4. Ах, розово, розово.... Поздравления, Ками!

    ОтговорИзтриване
  5. Ками, благодаря ти за милите думи! За мен е чест, че уважи моето предизвикателство при Картичкофуриите с твоето участие!
    Тефтера, който си изработила е толкова твой..- в тези бонбонени цветове и изработен с толкова вкус и любов..
    Харесва ми различния му вид - изглежда практичен и удобен за всичко..Пожелавам ти да изпълниш страничките му с безценни адреси и телефони..
    Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  6. Ками, честита Цветница, с пожелания за здраве и щастие!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ти Кате че си се сетила за мен! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!