сряда, 15 май 2013 г.

За бебка :)

Здравейте сладуранки,
както се досещате в това хубаво време и с малко бебче вкъщи не сядам на лаптопа...Нямам време нито да творя, нито да следя блоговете ви (за което ме извинете). Но имам да ви покажа една картичка, за нашата нова приятелка Алесия(надявам се и гадже някой ден хихи). Много симпатична се получи, обожавам "женските" картички- толкова са сладки! Използвах за първи път Paper piecing и адски много ми хареса :)
Имам си и нова страст от седмица-две, това е декупажа!!! Защо милички досега не сте ми казали колко е интересно, красиво и полезно?!?? Скоро ще показвам какво съм намацотила :)

Ще включа картичката си с удоволствие при
CCH #145 - Baby card
Точица 5 - За децата
foreverfriendschallenge

14 коментара:

  1. This is such a pretty card, I love your Forever Friends Bear image.
    Thank you for joining us at Forever Friends this month.
    Pauline
    x

    ОтговорИзтриване
  2. Ками, невероятно сладурска е картичката! Допадна ми много като дизайн и съчетание на елементи. Много благодаря, че успя да се включиш в предизвикателството на The Crazy Challenge. Успех и до нови срещи!

    ОтговорИзтриване
  3. Камии, ама честито малко бебче. Аз съм изпуснала момента явно, за което се извинявам. Да сте много много здравички и безгрижни, винаги усмихнати и заобиколени от много обич. А картичката за приятелката е страхотна. Бонбонена и сладка, каквато трябва да е за малката лейди. Топли поздрави :)ххх

    ОтговорИзтриване
  4. Толкова е приятна новината,която ни споделяш!Бъдете щастливи и здрави,а ти когато имаш време,ни показвай какво си сътворила!Радвам се ,че ни показа тази момичешка прелест в Щурото предизвикателство,късмет от мен и до нови срещи!

    ОтговорИзтриване
  5. Ками, страшно сладурска е! Радост за очите с тези хартии и paper piecing-a!

    ОтговорИзтриване
  6. Здрастииии, ти това Фейса за нищо го нямаш :-) Обаче виж как те излових тук - много бонбонеста картичка за малка бонбона /името и е прекрасно/.

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря ви момичета! Тоооолкова сте мили, както винаги :) Поли, Фейса ми е личното пространство хихихи. И на мен много ми хареса името й....

    ОтговорИзтриване
  8. Smashing card indeed. Great colours and layout.

    Brilliant to see a Forever Friends bear image.

    Thanks for joining us at Forever Friends.

    Good luck

    Traceyxx

    ОтговорИзтриване
  9. Gorgeous card, just perfect for a little girl. Thanks for joining us at Forever friends this month.
    X - Natalie - X

    ОтговорИзтриване
  10. Много е сладък този печат и картичката се е получила сладурска и готина! И аз много харесвам дамски картички - могат да се използват тооолкова много неща! :)

    ОтговорИзтриване
  11. Lovley card, well done! Thanks for joining us at The Crazy Challenge.

    groetjes, Ellen

    ОтговорИзтриване
  12. Леле, много е сладка! Това печатче толкова ми хареса, чудно е! Прекрасно се е получило с Paper piecing! И аз много обичам да правя за малки девойки картички, толкова са бонбонести :):):)
    Ще чакаме да гледаме красоти с декопаж, туковиж се зарибя и аз да направя нещо с тая техника :))))

    Много се радвам, че намери време сред толкова задачи и задължения да се включиш в Щурото предизвикателство!
    Гуш
    Ем

    ОтговорИзтриване
  13. LOvely Forever friends card!!

    Goodluck in our special FOREVER FRIENDS draw too,

    hUGS ff dt bLANKINA

    ОтговорИзтриване
  14. Отново се насладих на тази красота! Предния път съм пропуснала да пиша, но сега ще ти кажа, че картичката ти е много нежна и красива! Браво!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!