вторник, 4 юни 2013 г.

Първи опити в декупажа

Здравейте сладуранки,
искам да ви споделя моите първи опити с декупажа. Много е зарибяващо и много ми харесва, защото "ровя" из архивите- подноси, кутии и др. Всичко става различно и уникално!
Направих една картина за малчо, ще му правя морски детски кът и разбира се започнах от края- с декорацията хихихи :)





И една саксийка за терасата, с най- най любимите ми ягоди!



И накрая да не забравя... до края на седмица ще има CANDY при мен. Да хвърляте по един поглед :)

Хубава вечер от мен и до скоро!

5 коментара:

  1. Опааа и една снимка на малкия се е появила случайно хихихи, няма да я махам- да го видите как го тормозя миличкия :))) (петънцата са ни от шарката, не са се скрили още)

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотно е станало! Наистина е много зарибяващо! :)

    ОтговорИзтриване
  3. И красота, и усмивки ни поднасяш, Ками! Страхотни първи опити! И рамката, и саксийката са толкова красиви и очарователни, но младия господин просто обира овациите.

    ОтговорИзтриване
  4. Като за първи опити, резултата е просто чудесен!Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  5. И на мен много ми харесват и рамката, и саксийката, но малчо е най-красив :)

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!