понеделник, 15 юли 2013 г.

Победители от CANDY!

Здравейте сладуранки,

ето че минаха всички хубави празници около мен и съм на линия вече :) Колко е хубаво да има весели дни :)))) Първо искам да ви благодаря за страхотните, мили и искрени пожелания. Също така съм много щастлива че намерих нови приятели- разгледала съм всичките ви блогове и ви следя да знаете :)))

Иии сега е време за подаръци, разбира се! Победителя който имаше най- много късмет еееееее


ПОЛИ


Поли, очаквай скоро пакетче от мен- мисля че ще ти хареса наградата. Радвам се че на теб се падна :)))

А за другите 35 прекрасни момичета съм направила дигитални хартии. На морска тема са, специално за вас. Истински се надявам да ви харесат и да си ги използвате за вашите летни проекти...



Благодаря ви още веднъж от сърце и ви желая весело и незабравимо лято!
Прегръдки!

12 коментара:

  1. Честито! Страхотни са тези дигитални хартии. Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  2. Честито на Поли и всички момичета!Прекрасни хартийки!Благодаря!

    ОтговорИзтриване
  3. Честито на всички ни! Хартиите са страхотни ,Ками.

    ОтговорИзтриване
  4. Благодаря, Ками - ще си ги ползвам при първа възможност! А ти да твориш все така - с хъс и вдъхновение!

    ОтговорИзтриване
  5. Първо- честито на Поли. Второ- честито на всички нас :). И трето, Ками, благодаря ти от сърце, мила, за това подаръче. Ще ги вместя веднага на някой проект :)))))

    ОтговорИзтриване
  6. Хартийките са повече от чудесни, Ками! Благодаря от сърце...и честито на Поли!

    ОтговорИзтриване
  7. Благодаря от сърце, че зарадва всички. Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  8. Ками, чудесни са хартиите,а още повече жеста ти. Много благодаря.

    ОтговорИзтриване
  9. Благодаря, Ками! Хартиите са много красиви и ще си ги ползвам с удоволствие! На теб пожелавам само хубави неща и свободно време за осъществяване на творческите идеи!

    ОтговорИзтриване
  10. Благодаря Ви...как няма да се радвам- толкова сте мили :* Целувки Ви изпращам и се извинявам ако има нещо, защото за първи път правя :))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  11. И тук благодаря! Много мило! Страхотни са хартиите! :)

    ОтговорИзтриване
  12. С малко закъснение искам да ти благодаря за жеста!Много хубави хартии!Поздрави!

    ОтговорИзтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!