петък, 18 октомври 2013 г.

Бебешки албум

Привет,
От месец имам проблем с интернета и бях почти полудяла. Изпуснала съм всичко което сте направили, всички предизвикателства и всичко интересно, но сега ще наваксам бързо :D
Искам да ви покажа едно албумче което направих за сладкото бебче на Нина/LIONELSA/. Да й е честит юнака, винаги здрав и щастлив. И на майка му повече свободно време.Бях направила албума преди месеци, но не се знаеше пола и чаках само да се роди за да сложа довършителни щрихи ;) Албума е за 12 снимки, по една всеки месец до първата годинка. Надявам се да го хареса и да го напълни с хубави спомени. А ти Нинче ако видиш това- очаквай скоро пакетче ;)


Включвам се в CMC# 31 Pastel Colors / Пастелни цветове





И да ви покажа докато снимах албума, какво стана с червеното ми коледно мастило- беше изядено!!!!
Нинче, това те чака и теб скоро :))))


Поздрави и целувки на всички!

4 коментара:

  1. Добре дошла отново, Ками! :))))
    <3 Бижу! :) Аз получих албум от Ем за раждането на моята Калина и бях на седмото небе като го видях на живо! :))))) Сигурна съм, че и мама, и бебочко ще се влюбят в твоето албумче! :)))
    И да наваксаш, Ками, че никаква те няма в блог пространството напоследък! Чакам коледни проекти! <3 :))))

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дааа, права си! Трябва да откриваме коледния сезон, време е :D целувки на малката бонбонка

      Изтриване
  2. Ками, невероятно нежен и изпълнен с много усмивки албум! Благодаря ти, че го включи в предизвикателството на Card Mania. Успех и те очакваме отново при нас.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мерси Тони, за мен е удоволствие. Поздрави

      Изтриване

ВСЕКИ ЕДИН КОМЕНТАР Е ВАЖЕН ЗА МЕН!Благодаря ви!